Čierna Hora- prvá časť

Ako to všetko začalo?

So sestrou a kamarátkou Evkou sme niekedy ešte v zime rozmýšľali nad tým, kde by sme spolu mohli ísť cez leto brigádovať. Nič nás natoľko nezaujalo, ako ponuka ísť robiť animátorky do zahraničia. Ozvali sme sa na inzerát, poslali sme životopisy, absolvovali sme online interview a už sme boli prijaté. Prišla nám správa s adresou, kde strávime naše leto a nevedeli sme sa dočkať. Pracovali sme pre firmu s názvom Love Carpe diem.

Prvé chvíle

Rozhodli sme sa ísť autom a cesta nám trvala niečo cez 24 hodín. Prišli sme o deň skôr, prespali sme na ubytovaní, ktoré sme si rezervovali cez booking a na druhý deň sme sa išli pozrieť na pláž. Pláž sme mali pieskovú. Už v tento deň, 30.6., sme prvýkrát zašli do pizzerie s názvom Corona, v ktorej sme nasledujúce 2 mesiace strávili veľmi veľa času. Naša team leaderka nás čakala pri vstupe do areálu hotela a išli sme sa ubytovať. Prikladám link na hotel, v ktorom sme pracovali a fotku z našej najobľúbenejšej pizzerie.

Animátorka

V animačnom tíme nás bolo okolo 20, čo nebýva tak často. Väčšinou sú tímy tvorené zo 4 animátorov. Taktiež sme boli rozdelení na “indoors” a “outdoors” animátorov. Takzvaní indoors animátori boli hlavne v kids clube, kde som bola práve aj ja. O 9:45 ráno sme sa všetci stretli pri bazéne, zatancovali sme jeden tanec a oznámili hosťom, čo sa v ten deň bude diať. Môj deň väčšinou vyzeral rovnako. Od 10tej do 12tej v kids clube, prestávka, a od 15tej do 18tej opäť v kids clube. Večerná kids disco začínala o 20tej a trvala hodinu. Vždy večer po kids disco bol nejaký program, ktorý sa každý týždeň opakoval. Moje najobľúbenejšie bolo karaoke, kde sme sa vždy veľmi nasmiali. My sme tak v práci väčšinou končili okolo 23tej.

Voľno sme mali raz za týždeň a plánovali sme chodiť na všelijaké výlety po okolí. Vždy keď ten deň ale prišiel, rozhodli sme sa radšej si pospať a len ísť na pláž.

Pár krát sme boli aj v meste na párty alebo v podniku Bottega, ktorý bol možno 5 minút chôdze. No najlepšie zážitky máme určite z izieb, v ktorých sme trávili najviac času.

Bohužiaľ sme sa 4.8. museli vrátiť domov na Slovensko, ale nevedeli sme si predstaviť, čo budeme mesiac doma robiť. A tak sme sa rozhodli, že 19.8. pôjdeme naspäť, no už nie ako animátorky.